Kızlar.merhaba 10 aylık oğlum var doğru dürüst ek gıda yemiyo mama yiyo genelde doğduğundan beri aynı mama kullanıyorum hiç gaz sorunu olmamıştı 1 aydır sürekli gazı var ayağında hep çorap var yani nasıl oluyor bilmiyorum geceleri uyuyamiyor sürekli pıt pıt bırakıyor ama kivraniyo bı gece hastaneye götürdük karnı sırf gazdi lavman da yaptık ama bı turlu gecmiyo beden olabilir sizce ve nasıl geçirebiliriz bunu😔 yedirdigim ek ggida gaz yapmayan şeyler veriyorum