Nurellaaaa Kızlar 1 hafta sonra 1 aylık olucaz hastaneden çıkınca mama aldık Sma, sütüm yetersizdi şimdi çok şükür emziriyorum bu mama çöp mü olacak ? Herkes günde bir kaç defa ver mama diyor. Mamanın kullanım süresi 1 ay mı ? Dolapta saklanmaz mı ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nurellaaaa sütünüz yetiyorsa mama vermeyin zaten zamanı da geçmiş evet çöp maalesef
57600 Nurellaaaa sütünüz yetiyorsa mama vermeyin sonra o mamaya o biberondan kolay beslenmeye alısıp memeyi reddediyor.
Nurellaaaa SeninAnnenBirMelektiYavrm canım sarılık vardı o süreçte de kullandık şimdide çöpe gitsin istememiştim ama çöp malesef
SeninAnnenBirMelektiYavrm Nurellaaaa anladım cnm at gitsin yapacak yok. Hani yeni açılmış falan olsaydı birine ver diyecektim