Merhaba, bebeğim erkek ve 6 aylık. Bir haftadır hafif öksürüğü vardı. Soğuk terliyordu. Birkaç gündür de idrarını yaparken huzursuzlanıyordu. Geceden sabaha full şişen bezi artık şişmiyor, sabah bezini açınca birkaç seferde çişini yapıyordu. Bu durumun üzerine çocuk doktoruna gittik. Boğazda biraz kızarıklık gördü. Öksürük şrubu verdi. İdrar tahlili de yaptı. Enfeksiyon çıktı. Antibiyotik verdi. Birkaç gün içinde şikayetlerde azalma olmazsa yeniden getirin dedi. Canım çok sıkkın. İlaçlar dışında doğal olarak yapabileceğim bir şeyler var mı? Yardımcı olursanız sevinirim