gulsahakgun 1 ay 4 günlük tırnaklarını kesip eldivenini çıkardım malum havalar çok sıcak. Ama yeni keşfettiği için yüzünü çok çiziyor var mı önerisi olan?
Bebegimm1 gulsahakgun guzelce törpüleyin fakat ne kadar engel olursaniz olun yine cizerler oyle oyle alisicaklar yuzunu ellerini tanidikca ciplak elle kaldikca cani acidiginda zmanla yapmamayi ogrenick
Beybisibeybisi gulsahakgun biz de ilk haftalarda gozunu cizmisti ben bayaa eldivenleri hic cikarmadim kontrollu cikarip taktim zamanla alisiyor cizmiyor
F-Duru26 Bende 1 aylıkken çıkardım ister istemez çiziyorlar ama böyle alışacaklar sık sık kesmeye dikkat et uzadıkça kısa süre içinde alışıyorlar