BenTugce Kızlar merhabaa pahalı bişey almak istemiyorum çünkü kullanacakmı bilmiyorum travel sistem aldım arabayı öyle pişmanım ki duruyo köşede. Şimdi mama sandalyesi alıcam kiwi var tekerlekli yatıyor falan arkası gayet iyi fiyati ama eşime göre ona da gerek yok normal bi tane alalım yatmasına tekerleğine gerek yok napıcak çocuk diyor. Siz ne kullandınız neyden memnun kaldınız. Bi el atın artık boş yere bişeyler almak istemiyorum 🥵 öneriniz varsa al memnunun dediğiniz yada alma dediğiniz çok mutlu olurum.
Ldy BenTugce çocuk az ayaklanınca asla içinde durmuyor boşver yatma kalkma olayını . İkea dam almiştım 2. Çocuğumu da onda yediriyorum çok rahat kesinlikle tavsiye ederim
yasacmalamalo Canım silivridesinn sanırım orda new centerin içinde al bebek var ordan aldık biz 5-6 ay önce 350₺ ydi şimdi olsa olsa 450 olmuştur sor tavsiye ederim baby go 2 aldık çok güzel kurulumu kolay 1 yasında hala kullanıyorz minderli çıkıo yıkanıo sağlam da tavsye ederm
Ayazinannesiseyda Dolap uygunasindan Ikea aldım çok memnunum tak çıkar banyoda yıka pikniğe götür çok rahat guzel
DurununAnnesiiii Bende e bebekten en normal olanını aldım gayette iş görüyor. Kuzenin işlevlisni ve baya pahalısını almış,geçen gün geldi keşke normal alsaymışım boşyere okadar para vermişim çok agır falan dedi hiç kullanışlı deyil dedi.
_PrensAnnesi Bende e bebekten prego mio aldim 2 gün once. Şimdilik güzel begendim bebegimde duruyor. 5 kademeli 5. Kademe baya aşagida yerde oturacak olsam 5. Kademede yedirebilrm sevdim ben tavsiye ederm. Bikac arkadaşm plastik almş devrildi devrilecek diye korkuyoruz diyor bebek az hareket etse yana yatacak gibi diyor. Bende korktum iyisi olsun dedim açikcası