Mira04 Hanımlar ben 6 haziranda en son adet tarihimdi 6 temuzda doktora gittim bana hamileyim ve 4 hafta 2 günlük kese demişti. Daha sonra 1 hafta sonra gel dedi bugün gittim kese hala aynı büyümemiş dedi acaba bu durumu yaşayanlar var mı çok korkuyorum
Aa33 Biraz geç gördüm kusura bakma ben keşke emzirmeseydim diyorum hamile olduğumu öğrendiğimde cunku emzirmekte düşük vs gibi şeyleri tetikliyor diyordu herkes bana ama ben emzirerek hata ettim suan nasılsın