eylulada28 Bebeğim 5 aylık uyandığımda gözünün yanında kızarıklık vardı saatlerdir hiç geçmedi hafiflemedi cibinlikli uyuyor sinek olamaz olsa bizide ısırırdı sizce ne olabilir
SeverusSnape eylulada28 beşiğin bir yerine çarpmış veya yaslanmış olabilir eğer sinek ısırığı değilse. Bana daha çok sinek ısırığı gibi geldi ama. :)
eylulada28 SeverusSnape beşik korumalığı var cibinliğide sürekli kapalı bende anlam veremedim ya gÖzünün yanı diye endişelendim yoksa bebişlerin yüzünde kızarıklık bazen hep oluşuyor
hepbahar123 eylulada28 benimkinde de var ama onlardan büyük sinekler geçemez ince mumullar geçer ki onlar çok kötu dişliyo