baloglusss evet iyi yapmışsınız doktorun görmesinde yarar var, ateş bazen tehlikeli olabiliyor. Bu kızarıklıklar Altıncı hastalıktır diyemeyiz. Altıncı hastalığı oğlum geçen sene geçirdi, 5 gün ara ara ateşi çıktı düştü bu süreçte ateşi düşüremeyip acile gittik tam üç defa. Ateş artık normale döndüğünde böyle (6. gün) döküntüler oldu.