Anneler bize doktorumuz kırmızıları yasakladı ve tatlılarıda, mesela kiraz,cilek yasak ya da tatlı olarak kavun verme başta dedi beş aylığız, avokado ver dedi kabak ver dedi, patates,salatalık ve yoğurt, laktizsuz süt ile yapılan sütlaç ver dedi pirinçli 5 aylığız, 6. aya girmek üzereyiz, bana öneriniz var mı sizlere doktorunuz neler verebileceğinizi söyledi. ne yapabilirim kızımı nasıl besliyom?