Sıcak suyla hazırlanan kasık mamalardan yıyorsa yolculukta epey kurtarıcı oluyor, otobuste sıcak su verıyorlar ya da kendı aracınızsa termos ya da arac ıcı su ısıtıcı bardaklardan alabılırsınız yalnız onlr gec ısıtıyor yolculugun basında koyun suyu. Kaynamıs sogumus su koyuyorum ben hem kahve hem mama ıcın.ya da dırekt sıcakken de koyabılırsınız suyu, nasıl uyarsa Normalde termos da yetıyor. Bır de corba yapıp kuuck kavanoza koyun, ocaktan alır almaz kapatın bır sey olmuyor yolda onu yanınızdakı sıcak su ıcıne koyup ısıtabılırsınız bır ıkı defa suyu degıstırerek yaoarsanız epey sıcak corba kıvamına gelıyor. Bıskuvı mama kullanıyorsanız onu da sıcK suyla hazırlayabılırsınız