herseySeninleguzel11 Kızlar oğlum 13 aylik . Doğum yaptıktan 2 ay sonra adet oldum ve düzenli gelir sandım. Sonra 2 kere daha oldum sonuncusu ekim gibiydi 2 gün sürdü. Benim gibi olan var mı? Emziriyorum bu arada
Sezgiesma herseySeninleguzel11 bizde 14 aylık olucaz ben hiç görmedim daha doktora gittim söktürücü verdi ama yine olmadım artık olmak istiyorum yaaa
eylulada28 herseySeninleguzel11 4.5 aylıkken oldum şuan 6 aylık olmak üzere 10 gün gecikti bende olmadım bu şekildede her ay acaba hamile miyim stresi of😮💨
linaninannesiiii herseySeninleguzel11 kızım 10 aylık oldu hala adet olmadım 1. Yaşına girince kadın doğuma gidicem olmak istiyorum artık
Keremikoom Merhaba biz 2 yaşındayız hala hasta olmadim emzirme de normal diyorlar emzirmeyi bıraktım 2 hafta oldu belkiyorum bakalım ne zaman olacak 😂