Anneler fikirlerinize ihtiyacım var, paylaşırsanız sevinirim 🥰 benim kızım 19 aylık, hep meme emdi, ilk aylarda kilosu cok iyiydi 8 aylık yürümeye başlayınca ve akabinde fazla hareketlilik ek gıdayla kilolar gitti ek gıda güzel yiyordu ilk dönemlerde ama sonrasında yememeye başladı, suan 10 kg ve neredeyse hiçbiSey yemiyor cok seçiyor sadece meme emmek istiyor vermediğimde cok ağlıyor, doktor kontrolde cok zayıf boyu da kısa yemek yemediği icin gelişmiyor dedi şuruplar vs kullanmaya çalıştık zar zor içirdik ama işe yaramıyor en son artık memeyi keselim dedi 20 aylık olunca bıraktır dedi, siz yaşadınız mı böyle bir durum kaçınca ayda bıraktırdınız ve nasıl yalnız yaşıyorum iki taraf aileler şehir dışında tek basıma nasıl bıraktıracagm hiç fikrim yok, on gün sonra anneme gidiyorum burda bıraktıralım beraber diyor, sizin düşüncelerinizi öğrenebilir miyim 🌺 tek umudumuz memeyi bırakınca yemek yemesi🥹