Melekk3 Papatya2636 çoğunluk kusmasindan şikayetci olunca bu soru garibime gitti 😂 ne güzel çok şanslısınız
Elmas-1 Papatya2636 Benim kızım da çok kusardı şimdi 4 aylık oğlum var o da aşırı kusuyo bebeği kusmayanlar çok şanslı o yüzden 😃
Minauyank Papatya2636 😅cok sanslisin 😅 5 aylik oglum kusuyor acaba normalmi reflu yatagi ilaci kullandik doktorumuz fizyolojik dedi 😀