Busra1999 Bıyık bölgesinde ve ensesinde kıp kırmızı gül lekesi var bu zamanla geçer mi kızlar ne kadar sürede gidiyo
1234___ Busra1999 Benim çocuklarımın hepsinde var büyüdükçe geçiyor ama böyle sinirlendi zaman ağladığı zaman yine hafiften kendini belli ediyor
Ayse91 Busra1999 benim kızımın yüzünde ve kafasının arkasında var yüzündekiler anlından bıyık kısmına kadar aralıklarla baya soldu şuan ağlayıp kendini sıktımı daha belirgin 5 aylık ama ensesi kalacak gibi oda önemli değil saçı çıktımı gözükmeyeçek bile 😀
Aloaveraaaa Busra1999 benim kızımin ensesine doğru bayağ vardi 7 aylık azaldı. Alnında var oda agladiginda kendini sıkıştırdığında belli oluyor. Doktora sorduğumda yüzde estetik yönden zararı yoksa müdahale etmiyoruz demişti