Sinem66 bizde atak olmadı şükür sadece uykuda sıkıntı yaşamıştık ama sütüm olmadığı için çekildi benim doktorda 5 aydan sonra yavaştan taşımlara başlarız demişti daha kontrole gitmedik geldikten soruna muhtemelen dedim zamanlar olur kabaktan falan başlıcam yavaştan 🥰 bide sütün için tavsiye vermek isterdim ama ben beler beler dedim hiçbiri fayda etmedi belki sende yapar dut kurusu ye yada kaynat hoşaf şeklinde iç o bende bi nebze arttı bide brewers Yesar b12 hap var o işe yaradı onları dene istersen 🥰