Bebegim 5 aylik 4 5 gun once esim faranjit oldum dun bendede belirtiler basladi bogazım cok agrıyor halsizim tum vucudum agriyor evde maskeyle dolastigimiz halde esimden bana bulasti. Bebegimi nasil korurum onada bulasacak diye cok korkuyorum atesim dunden beri 38.5. Nolur dua edin bebegime bulasmasin ben bile boyle kotu olduysam o nasil aci ceker☹️ moralim cok bozuk yardim edecek kimsem yok cok halsizim. Emzirmiyorum mamayla besleniyor emzirsem belki sütum ona iyi gelir korurdu bu da canimi cok sikıyor.