Sndvrnrdgn Bebeğim 4 aylık ve 2 gecedir birden içli ağlayarak uyanıyor kötü rüya görmüş gbi sanki emziği veriyorm susuyor anlamadım ne olduğunu gaz olsa susmaz
Ozgezafer Sndvrnrdgn seni hissetmek güvende olmak istiyodur belki benim kızımda bazen öyle oluyo sessizce burdayım kızım diyip pışpışlıyorum sırtına bakım gene susmadı kucağıma alıp saniyede susuyo beni hissedince
Kahvegerek Sndvrnrdgn 4. Ayında bizde çok yaşadık o durumu telaş yaptım gece hep ağlıyordu uykusunda sonra geçti
[silindi] Sndvrnrdgn rüya görüyorlar canim benim kızımda öyle 3 aylık olcaz dua ediyorum bide tamam annecim burdayım diyorum susuyor ayetel kürsi oku bol bol başucunda minik bi kur an olsun
Sndvrnrdgn Tulker_erm_34 Ozgezafer 2 ihtimalde aklıma geldi ama emin olamadım benm kuruntummu acaba dedim. Dokunduğumda biraz sakinliyor evet denemdim onu
Tulker_erm_34 Dua okuyun benim bebeğim de öyleydi ağlıyordu sıçrıyordu birde dua kitabı başucunda olsa iyi olur sürekli okuyun.
Kahvegerek Sndvrnrdgn bizde 4. Ayda çok vahim yönde değişikler oldu atak haftasını yaşadık galiba çok huysuzdu ama bir hafta sürdü eski haline geri döndü