Nurakseki merhaba bebeğim 4ay 8 günlük , idrarı çok koyuydu ve çok yoğun kokuyodu, idrar yolu enfeksiyonu olmuş maalesef, ili hafta antibiyotik tedavisi gördük şükür geçti , tekrar idrar tahlili yaptırdık doktor enfeksiyon geçmiş fakat idrarı çok koyu, muhtemelen çok terliyor çok sıvı kaybediyor, su verin bol bol ve serin ortamda tutun dedi