Zynpslh0 Kızlar 3 ay 10 günlük bebegimin yüzü çok kızarıyor vücudun da çok çok hafif bazen oluyor ama yüzü baya kötü 2 kere doktora gösterdim kortizonlu krem bile kullandım fayda etmedi sizce neden olabilir
1234___ Zynpslh0 Çok kızarıyorsa büyük ihtimal ya süt ya da yumurta alerjisi vardı bence başka bir doktora göstermekte fayda vardır
Zynpslh0 1234___ teşekkür ederim sadece mama Kullanıyoruz şimdi çocuk hemşiresi kuzenim normal 1 yasa kadar dedi
1234___ Zynpslh0 normal Kızarıklıklar için demiştir diyorsunuz çok fazla kızarıyor ki bu normal değil kendi bebeğimden biliyorum
Zynpslh0 1234___ ek gıdaya başlamadigim için neye alerjisi var bende anlayamadım elini yüzüne sürünce çok kızarıyor ama uyuyup uyandığında yüzü çok güzel duruyor