Merhaba anneler 🥰 ara sıra oğlumun dişi çıktı mı diye kontrol ediyordum geçen gene kontrol ettim bir şey yoktu . 1 gün sonra tekrar kontrol ettim çıkmıştı. Sadece huzursuzluk vardi ama ateş falan olmadı acaba ben mi farketmedim bilmiyorum . Genelde ateş oluyormuş sanırım. Bir diğer sorum ise yani şuan dişi 1 haftada balan baya çıktı gülünce falan çok net görünüyor ama huzursuzluk ağlama falan devam ediyor dişten dolayı mı yoksa atak falan mı hiç bilmiyorum ya çok ağlıyor yada huyu değişiyor 😀 karmakarışık cümleler kurdum kbyin 😀