Tospigim21 Arkadaşlar merhaba tatile gidenler hangi mayo bezi kullandınız hangisinden memnun kaldınız bir haftalik tatil için kaç tane mayo bez götürmek lazım Eylül’de tatile gidicez kızım Eylül sonu 1 yaşına giricek önerilerinizi paylaşırsaniz memnun olurum
Snowglobe Tospigim21 yaştan ziyade kilo önemli. Benim bebeğim de 1 yaşına girmek üzere ama kilosu az. Sleepy 3 4 numara mayo bezinden kullanıyo. Normalde de sleepy 4 ya da 4+ kullanıyo
Kayraaa59 Tospigim21 normalde Prima bez kullanıyorum gittim sleppy mayo bez aldım. 6 buçuk aylık bebeğim ilk defa pişik oldu. Benim düştüğüm hataya düşmeyin 🙏❤️
Dbe1506 Tospigim21 benim kızımda 1 yaşında otelde giderken sleepy mayo bez aldım içinde 11 tane mi ne vardı 1 tane taktım havuzdan çıktıktan sonra yıkayıp kuruladım çiş falan yapmadığı için çöpe atmadım bidahaki havuza grişinde yine onu taktım sadece havuza girerken takıp havuzdan çıktıktan sonra çıkardım ben bekletmeden kirlenmediği sürece çöpe atmak istemedim siz bi paketi tüm götürün çiş falan yaparsa yanınızda bulunsun
Denizzz88 Tospigim21 ben primanın mayo bezini aldım güzeldi 11′li paket ama her giriş çıkıştan sonra değiştirdim ıslak kalmasın üzerinde diye yani
attbianne Tospigim21 mayo bezde Prima daha iyi kakayi tutuyor sleepy almıştım geçen yaz kakayi falan hiç tutmadı
VERA19 Tospigim21 Molfix,Prima,Huggies hepsinden memnun kaldım😂 Paketin içinde genelde 10-15 tane oluyor zaten,bir paket yeterli olacaktır🤌🏻
minnoscan Tospigim21 kızım bezi bıraktığıniçin elimde primanın mayo bezi var izmirdeyseniz uygun fiyata verebilirim size
Gmznr2909 Tospigim21 27 sinde oğlum 1 yaşında olacak 😀 iyi tatiller diliyorum ben pampers kullandım memenin kaldim