Bebeğim iki aylık dirseğimi güçlü şekilde kafasına çarptı sonrasında beslenmesinden 2 saat geçtiği halde kustu fışkırır gibi ama bebeğim normaldede çok kusan bi bebek reflüsü var acile gittim doktor bişi olduğunu sanmam dedi ama ben endişelenince tomografi çektir madem dedi radyasyonda vermek istemiyorum doktorda ilgisizdi ne yapıcam