Hipp organic combiotic kullanıyorum bebeğim 2 aylık ama artık cok cok az sütüm çıkıyor ve ayda 3 paket tükettik fiyatı yine zamlanmış. Geçiş yapmak istiyorum ama gaz kabızlık vs sorunu olur mu bilmiyorum. Kullandığınız hangi mama iyi? Birde mesela sma optipro ile comfort arasındaki fark ne ? Geçiş yapsam bebeğime zararı olur mu?