Merhaba anneler, 7 aylık bebeğim var ben çalışırken kayınvalidem baktı. Şimdi memleketinde, yanına geldik. Bebeğim onu görünce çığlık atıyor, bendeyken onun kucağına gitmek istiyor, dün benim kucağıma geri verdi, ağladı bıraktı diye, geri alınca sakinleşti. Kimse de beni anlamıyor, buraya anlasilirim diye yazdım. Normal mi bu