Kbr041 bizde de sürekli bi tıkanıklık var bir buçuk aylık benim oğlum . Biz her gün serum fizyolojik damlatıyoruz bikaç damla . Yumuşatsın diye . Bazen hapşurtup içindekileri de çıkartabiliyo ama genelde sadece öyle sıktığımızla kalıyoruz. Ben de daha etkili bi çözüm arıyorum aslında . Umarım tecrübe bi anne bize yol gösterir