3 aylık olana kadar sadece arabada ve uykuya gecerkem vermiştim sonra aşırı bağımlılık geliştirdi ve meme reddi başladı, emzigi kesmistim. Ama aynı zamanda alerjik olduğu ortaya çıktı. 6.5 aylık oldu, emiyor bi sıkıntı yok arabada durmuyor sadece arabada emzik versem olur mu acaba ? Tek başıma bir yere gidemiyorum , tek bakıyorum artık daha çok gitmem gereken yer oluyor ne yapacağımı şaşırdım. Süt alerjisi olduğu için de emzirmen çok önemli dediler tekrar meme reddi olur diye de korkuyorum.