Sebnem9 Kızlar bebeğim 7 aylık. Ancak günde 2-3 kere dolu dolu fışkırarak kusuyor. İştahı yerinde, ateş hiç olmadı ve hala yok, keyifsiz de değil gayet keyfi iyi ancak bu kusmalar var. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Sadeceanne1612 Sebnem9 reflu bize de beben kusar dedi doktor normal dedi ama 7 aylık nerdeyse ve hala kusuyor ama fazlasını değil normal yediği gibi ya da arada 1 saat bile geçse kusuyor ama gece kusmasi yok bu da fizyolojik reflü oluyor bi de kendini de kusturdugu oluyor oğlumun bebekler en fazla ilk 3 Ay kusuyormus zamanla azalıp bitmesi gerekirken yok yani bizimkinin de hala bitmedi
Bayramyasemin Sebnem9 bnm bebegim 8 aylik oldu 4 ayliktan beri kusuyor gnde defalarca ne yese cikartiyor bi cok ilac kullandm fayda etmedi akisina biraktm kusmadn oturu kilo kaybimiz var
Sebnem9 Sadeceanne1612 bizde de gece kusması yok çok şükür. Aynen fazlası çıkıyor desem o da değil yani baya baya kusuyor bir haftadır var bizde