Oğlum bu ayla birlikte aşırı oyuncu bir hale büründü ve bana herşeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor sonrada gülüyor🤦🏻♀️ Hayır diyorum ama disiplin bu ayda mümkünmü bilmiyorum. Özellikle uyku zamanı önceden rutinini yapar emziğini verirdim uyurdu şimdi bilerek emziği çıkarıp ağlama numarası yapıyor yanına gidiyorum gülerek emziği ağzına tekrar koyuyor ama bu döngü baya uzadı. Üst orta dişler geliyor ondanmı bilmiyorum memeye çok düştü. Sizler bu aylarda disiplin için birşey yapıyormusunuz hayır dediğimde üzülüyorum ama bazen prizlere çok yöneliyor, ağlatarak birşeyler yaptırıyor bunlar bir geçiş dönemimi yoksa disipline başlamalıyım?