MandaLinaa Merhaabalar, son durumunuzu öğrenebilir miyim ? Emziği yırtılmış , yeni emzik veriyorum almıyor eskisini istiyor . Mecbur kalarak emzik bırakma sürecine girdik 18 aylık. Dün gece çok çok ağladı uykusundan uyandı uyandı ağladı . Az önce öğle uykusu yaptı, çok kısa sürede ağlayarak yine uyandı . Geçiyor mu ? Unutuyorlar mı ?