Mirac66
Çok kalın giydirmiyorsunuz değil mi? Bizim ev 26-27 derece de olur aynı oda da yatarken içine zıbın giydirmeden uyku tulumunu giydiriyordum, şimdi odasını ayırdık 7 aylık içine askılı zıbınla ince bir tulum giydiriyorum duruma görede üzerine incecik müslin örtüyorum bazen