Kızlar oğlum şu an 13 aylık. Yaşına girdiği günlerde oğluma bi sinir, bi krizler geldi. İstemediği bişey olsun birden pat diye suratıma yapıştırıyor. Sen daha bir yaşındasın tokat atmayı nereden biliyorsun çocuğum 😔 çok üzüldüm ve araştırdım iç güdüsel birşeymiş normal karşılaşıyor genelde bende öyle bi durumda şimdilik tepki vermemeye çalışıyorum ve konuşuyorum aklı erdikçe beni anlamasını umuyorum. Gündüz bir şekilde idare ediliyor da gece krizleri fena geçiyor emmeden kesinlikle uykuya geçmek istemiyor. Bende gece beslenmesini kesmek istiyorum artık aç olduğu için emmek istediğini zannetmiyorum. Eskiden emziğini verip sallardım uyurdu artık kendini atmaya başladı ille de meme istiyor. Alternatif olarak su vereyim diyorum suluğunu görünce ağlama kat sayısı daha da yükseliyor 🫠 Zaman geliyor meme bile fayda etmiyor son kozum kırmızı balığı açıyorum birkaç dk dikkatini çekiyor o sırada emziği verip yatırabilirsem uyuyor o da fayda etmezse eşimle evde en az yarım saat-bi saat ne yapacağımızı şaşırıyoruz. İnanın ki kalkıp oyun oynayalım razıyım uyumak derdim değil uyumasın oyun oynasın yeter ki bu kadar ağlamasın 😢 Görünürde çıkacak dişte yok, bir hastalık belirtimizde yok çok şükür neye ağlıyor bu kadar anlam verememekle birlikte çok üzülüyorum özellikle kırmızı balığı açtığım zamanlar vicdan azabı duyuyorum. Direkt ağladığı gibi meme verirsem genelde sorun çıkartmıyor ama yenidoğan gibi 1-2 saatte bir emmeye kalkıyor. Bu arada her zaman emerek uyuyan bir bebek değildi genelde sallardım ya da yanına yatardım döne döne uyurdu. Bir yanım her uyandığında ağlatma emzir zamanı gelince bırakacak zaten diyor bir yanım da birkaç gece ağlamasına izin ver gece beslenmesini kes diyor. Ne yapacağım bilmiyorum ne olur deneyimlerinizi paylaşın