Hanımlar merhaba üç buçuk aylık bebeğimi emziriyordum.Mememi bıraktı ve titreyip sanki kasılır gibi oldu bı anda.Emerken uykuluydu ve çok hızlı emiyordu boğazını alır gibi oldu ama emmeye devam etti.Acaba bı anlık nefes alamadığı için mi kasılır gibi oldu.Başına gelen var mı yardımcı olur musunuz çok tedirginim..