Oğlum 7 ay 3 gunluk son 3 aydir tek gogusden emiyor bogaz aftı olmuştu emerken o göğsümü emmez olmuştu iki göğsümde farklar oluştu etmediği göğsümde küçük kaldi tekrardan diğerini versem 3 aydır emmiyodu direk versem bebege dokunurmu ilkini sagmam mi gerek 3 aydir emmiyodu içinde süt eskimiş birikmiş olabilrmi yardimm