Funda inşallah ya😢 o zaman memleketten Ablam gelmişti psikolojik olarak da çok destek oldu bebeğe bakma konusunda da. Şimdi eşimin izinli olduğu gün tekrar deneyeceğim emzirme kampını. Ama eşim bebeğe öyle çok bakamıyor ağlayınca susmuyor diyor uyutacak olda uyumadı diyip kaldırıyor 😤 bir anda azalmasına çok şaşırdım ya öyle bi şeye de üzülmedim. 🤷🏻♀️