antropologanne Bunu yaşayan biriyle konuşmaya çok ihtiyacım var. Gücüm tükendi artık, baş edemiyorum. Ne yapacağımıda bilemiyorum.
Theteacher antropologanne tam olarak nasıl olduğunu aciklar misiniz? Bilmeyen anneler de öğrenmiş olur
Umutsuzanne34 antropologanne biz bi kaç kez yaşadık uyur vaziyette sürekli ağlıyor hatta çığlıklar atıyor asla müdahele etmemize izin vermiyor dokununca konuşunca daha çok ağlıyordu ben de baş ucunda sakinlemesini bekliyordum mecbur çünkü zaten araştırmalarımda mğdahele edilmemesi yazıyordu hep ..
Suzi-12 antropologanne yyurken giydiğiniz bir kıyafeti yanına koyun belki faydasını görürsünüz kokunuzu alırsa uyurken sakinleşebilir 🙏
antropologanne Damarlarıma kadar çaresizliği hissediyorum. O an tüm dünya dursun istiyorum. Yok olmuyor ama. Aklımı kaçırmak üzereyim.
antropologanne Theteacher Uykudan çığlık atarak uyanıyor, kendinde deĝil hala uyur pozisyonda. Hicbirsey duymuyor, haliyle görmüyor. Komut almıyor. Kendine ve yanina yaklasmaya calisan herkese zarar veriyor. Saatler sonra birden sakinlesip tekrar uyuyor.
antropologanne Umutsuzanne34 Evet doĝrusu da bu zaten. Ama benim kizim birkacin disinda yasiyor. Sizin mesela ne kadar sürüyordu kendine gelip tekrar dalmasi ?
Yldrm_36 antropologanne Ben arastrma yaptığımda çocuklarda her gün aynı saatte olurmuş galiba o satten 15 dakika önce bir hafta boyunca uyandırdığında düzene girdiği yazyordu tabi ne kadar doğru bilemiyorm Allah yardmcnz olsun.
Meryem111 antropologanne Allah allah bizde bir iki haftadr böyle seyler yaşıyoruz ama benmki sakinliyo konuşnca sarılıp öpünce uykuya geciyo acaba ilerlermi?
Umutsuzanne34 antropologanne 10-15 dakika sürüyordu bizim sonra baktım sakinliyor yanına yatıyordum uyuyunca kalkıyordum. Bebeğinşz kaç aylık gündüz video vs izliyormmu ? Enerjisini atabiliyor mu ? Tetikleyici bir durum var mı hayatınızda bunlar önemli konular aslında üzüldüm sizinki uzun sürüyormuş okudum yorumunuzda :/
antropologanne Umutsuzanne34 Benim kizimin saatler sürüyor. Tv yok hic izlemedi. Iki yasinda. Su an memlekete kendi ailemin yanina geldim. Burda her gece yasamaya basladik. Gündüz herkes ilgileniyor her aksam parka cikiyoruz. Sebep ne bilmiyorum. Bulamiyorumda. Su an mesela yeni daldi ama cok huzursuz. Nenn nenn diyip duruyor. Oysaki uyuyor salliyorum yani.
antropologanne Belki postumu görüp cevaplayan olur. Şunları dene faydasını görürsün diyen olur. Belki biri çıkar.
Bestemm antropologanne tam olarak bilmiyorum ama okuyunca aklıma geldi gündüz tek kalıyormu memlekette falanız demişsiniz. Yani gece bu duruma geliyorsa tetikleyen bişey olabilir gündüz yaşadığı biri sıkıştırır siz görmezsiniz falan yanınızdan ayırmayın bence. Birde psikologla görüşebilirsiniz. Bi ara okumuştum bu durumu ama çok detay bilmiyorum. Yanınızda uyutun sizin kokunuzla uyusun. Onunla güzel mutlu hikayeler okuyun resimler yaptırın ona bi bakın ne tarz şeyler çiziyor tv izlemiyor demişsiniz zaten mutlaka bir alt yapısı vardır bi araştırın bence.
Hasibe90 antropologanne gece terörubde genelde ayni saatlerde uyanirlarmis bu ataklari gecirrirlermis daha once okumustum netten cocugu uyutunca ornegin 1 saat sonra bu atak yasaniyorsa atak baslamadan once o saat civari cocugu uyandirin diye sonra tekrar yatirin diyordu kuzenimin cocugu yasiyordu 11 yasinda yeni yeni bitti
antropologanne Bestemm Tek basina asla birakmiyorum. Muhakkak yaninda ben oluyorum. Iki yasinda, henüz anlamli hicbir sey çizemiyor. Tesekkür ederim yazdiginiz icin.
Bestemm antropologanne Allah yardımcınız olsun inşallah düzelecek üzmeyin kendinizi güçlü olun geçmeyen bir şey yok. İnternette bilgi yokmu mutlaka vardır bence o doğrultuda destekleyebilirsiniz belki Rabbim hepimizin evlatlarına şifalar versin inşallah 🙏🌸
antropologanne Banu43 Evet gece aklıma geldi benimde, bugün alacağım, umarım bir faydası dokunur. Teşekkür ederim💐
Eyllebr antropologanne nazardan da olur annem Cevşen al hep üstünde dursun dedı aldım taktım taktığımdan berı gece ağlamadı hiç
antropologanne Eyllebr Cevşen dediĝiniz icerisinde kuran yazılı muska şeklinde oluyor, catal iğneyle tutturuyosumuz omu ?
antropologanne Hasibe90 Evet öyle oluyor dediĝiniz gibi. Uyuduktan iki üç saat sonra oluyor. Dün gece hemen o kıpırdanmadan su icirip tekrar salladım ama fayda etmedi. Gercekten 11 yasına kadar sürdümü 😭 Pedagog destegi aldilarmi acaba biliyormusunuz ?