Merhabalar sütüm son iki ay oğluma yetmiyor yok kadar az hiç dolmuyor yapmadığım bir şey kalmadı. 7.5 aylık kaşık istemiyor ek gıda alamıyor mama takviyesi yapmam lazım 4 marka denedik tadını sever diye ama asıl sorun evde olan 7 farklı marka biberonu tutmuyor. İlaçların vakumlu kapaklarıyla veriyorum yarısı döküyor tam 1.5 saatte 25 cc içmiş. Ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz