Dlshnn3 üzgün olmamak mümkün değil tabiki ama böyle bir durumda fazla stres onun için iyi değil , sütüne zarar olduğunu bilsin lütfen ve o bebeğin ilk önce anne sütüne sonrada anne şefkatine ihtiyaci var ❤️ çok geçmiş olsun herdaim şükür etsin rabbim bebeğimi ona bağışladığı için . Sorularınız olursa özelden yazabilirsiniz herzmn cevaplarım 😘