Ya artık uykuyu unuttum çocuk için üzülüyorum…. Yok yani kaçta yatarsa yatsın gündüz ne kadar uyursa uyusun gece hep aynı saatte ağlıyoruz inliyoruuz dönüp duruyoruz gaviscon veeriuirm reflu diye yüksek yatıyor yatmadan 3 saat önce yiyor yok. Diş dedik bitti daha yok kulağında çok az sıvı birikmesi var ama doktor bu kadar ağrı yapmaz dedi antibiyotik de kullandık desteksiz de uyuyor yok yani kafayı yiyeceğim