Kızlar oğlum 10 aylık doğduğunda emzik kabul etmedi ilk ay sütümle doymadığı için arada mama yaptık içirdik içiyordu o zamanlar ama artık istemiyor yani içmesini bilmiyor daha doğrusu ağzında gezdirp dişlerini kaşıyo biberonla çok sıkıldım artık ben onun emziği oldum resmen geceleri açlıktan değil emmek için kalkıyo ve uyumuyo da artık geri bari mama içsin gün içinde sürekli memeye yapışık geziyor artık hiç bir işimi yapamaz oldum sürekli ağlıyor başımda meme diye nasıl azaltabilirm benimle olduğu sürece dikkat dağıtamıyorum oyuncakta göstersem yine gelip ağlıyo çok bunaldım yardımınıza ihtiyacım var