gurbet_gelini12 Hava cok sıcak dıye vitamını dolaba kaldırdım bir seferlik olanlar yalnışmı yaptım acaba
gurbet_gelini12 MinikLokumm ama ampul olandan yani tek seferlik yarın vermem lazım hava 38 dereceydı cok sıcak olduğu için koydum ama tereddüt e kaldım bir an bişey olurmu dıye
MinikLokumm gurbet_gelini12 38 derece diyorsun ben o sıcakta dışarda ilaç bıraksam korkarım siz yine bir eczacıya danışın içiniz rahat olsun diye ama bence bir sorun olmaz