İyi geceler herkese önümüzdeki pazartesi salı gecesi tatile yola çıkıyoruz 10 gün tatilde olacağım ve adetim tam tatile denk geliyor geçen ayın 15 inde olmuşum ve su sıra hep iki üç gün ileri atiyor muhtemelen 17-18 gibi olacağım sizce geciktiriciye ne zaman başlayayım 😑