Anneler herkesin geçmiş bayramını kutlarım öncelikle uzun zamandır yokum 2 aydan fazla bugün tecrübeli anneler bir sorum var ben 9 aydır saçımı boyamış im ve hemen hemen 5 santim uzadı dip boyası hiç yapmadım yarışı kendi rengim yarisi boya duruyor basım çok ağrıyor ağır migren var dedi doktorum saçımı ağır oluyor diye kestim omuzlarımin altında önceden kalcamin üstüne geliyor du saçlarım sorun şu biyadin pişmanım bir an önce 8 9 santim lik belii daha fazla boya kısmı var gitmesini istiyorum bu çıkan saç benim kendi eski doğal saçım gibi rengi olur mu acaba yumuşaklığında veya rengi eskisi gibi olur mu uzamasını istiyorum qnca uzarsa boyadan kurtulurum ne yapım ben uzasın bu boya gitsin diye veya hepinize iyi geceler dilerim bu arada saat olmuş 2 buçuk cebao verenlere teşekkür ediyorum 😊