Arkadaşlar merhabalar bebeğim yaklaşık 4 aylık hatırladığım kadarıyla 2 aya kadar falan yan yaptırabiliyordum fakat şimdi ne yapsamda ellerini 2 yana açıyor sırt üstü o şekil yatıyor, görenler bu çocuğu yan yatır kafasının arkası düzleşir vs diyorlar. Yan yatırıp sırtına yastık koyuyorum kımıldayamasın diye biraz sonra bi bakıyorum yine aynı. Ne yapmalıyım yada sürekli böyle uyuması zararlı mı gerçekten