Livaninannesi ben şans eseri kan testimde öğrenmiştim değerim 12,57 idi doktor daha 1 haftalık falan demişti bende merak ettim evde test yapmıştım teste çıkmadı 3-4 hafta sonra tekrar yaptığımda çıkmıştı doktorun demesine göre geç döllenme olmuş. Yani her ihtimale karşı kan tahlili yaptırın bence. Bende 2 ay olucak adet olamadım 3 hafta geçtiğinde yapmıştım test çıkmadı yoktur diyorum ama bilemiyorum randevu bulamıyorum nasıl yerse randevu yoktu en son işte bugün buldum oda tee 27 sine bakalim o zmana kadar olurum inşallah.