Miracinannesi52 himm hangi ildesiniz ben bursadayim bayağı burası yaniyor sıcak kızım gündüz zibinla bırakıyorum gece deniz kenarı olduğu soğuk onda tulum la uyutuyorum benim kide 11 ay 10 günlük benim kızımda usulde 1.5 aylıkken falan 5 ağustos doğdu premeture olduğu için usuyordu şuan premetureligi kalmadı tabiki