EcosummMm-1701- merhaba sağlıkla büyüsün yavrunuz, öncelikle nasıl zor zamanlar o kadar iyi anlıyorum ki Allah yardımcın olsun ama çocuğu is yaptırmayan sürekli ilgi bakım bekleyen bir canlı olarak göremeyiz, gormemelisin o dünyaya yeni geldi daha 6 aydır burada bırak işin kalsın istediği tek şey senin sevgin ve kokun bundan onu mahrum bırakma sana eğer benimle ilgilen oyun oyna kucağından bırakma gelişme büyümem için senin güvenli kollarına ihtiyacım var korkuyorum diyebilseydi inan bebegini asla bırakmaz aman başlarım işine derdin, sabır çarpı sabır bebeklerimiz gerçi sabır edilecek varlıklar değil onlar parçamız, sensiz bir şey yapamıyor annesi korkuyor o evdeki çıtırtıdan bile korkuyor çünkü bilmiyor lütfen bırak işi bebeğinle oyna kucağından bırakma bol bol kokusunu içine çek anın tadını çıkar keşke kızımla küçükken daha çok vakit geçirseydim diyorum işler kalsaydı o ne der bu ne der diye düşünmeseydim, bunaldı yoruldun yıprandın biliyorum seni anlıyorum hatta bazen tuvalete bile gidemiyorsun ağlamak istiyorsun ofkeleniyorsun ama inan hepsi geçiyor hiçbiri hafızada kalmıyor bebeğinle geçirdiğin günler dışında, tadını çıkar sağlıkla büyüsün yavrun inşallah