Defeninannesiii aynen bende öyleydim. Sağlık ocağında gelişim tablosu var asmışlar madde madde her ay ne yapması gerek diye. Ama yok yani dediğim gibi sadece oturuyor. Emekleme pozisyonuna koyuyorum kafayı yere koyup uzanıyor veya kolunu kaldırmaya cesareti olmadığı için ağlamaya başlıyor. Koltuklara tutunması için destek veriyorum popoyu geriye atıp oturmaya çalışıyor. Dediğim gibi her çocuk farklı takmayın kafaya, gözümle bir kaç bebeğin gelişimine şahit oldum olabiliyor. Kimisi çok erken yürüyor kimisi geç. Genel kontrollerde sıkıntı yoksa boşverin zaten zamanı gelince bırakın yürümesini aman koşma diye elini bırakmayacaksınız 🤭😂