Bizimde öyleydi 😃 sıkma canını ya düzelir ya da öyle kalır ağlaması. Kızım 21 aylık kızımla aynı ayda bir bebek daha var, annesi diyor ki benim kız çok ağlıyor 😂 benim kızın ağlamasını duydu korktu okadar çok sesi çıkıypr kı😃 onunku da nazlı nazlı ağlıyor 😃 her bebek farklıdır 😍🍭