HaticeElif ben de annemler burdaydı kaynanamı çağırdım cok sevdiğim bi komşum vardı onu çağırdım organizasyon tuttum 1000 TL ye maket pasta var diye pasta almadım kendim ıspanaklı kek yaptım oğlum da bayıla bayıla yedi :) cok güzel resimler çekildik cok kişiyi cağırmadığım icin hiç yorulmadım istediğim gibi süslendim annemde yardım etti poğaca kurabiye felan yaptık sarmada vardı kendimiz yaptık kendimiz yedik güzeldi :)