Norveckizi Ben 10 ar tane almıştım yetersiz mi zıbın ve önlük… Yenidoğan almıyorum riske atmıyorum 3-6 alıyorum hep ( Mama önlüğü değil yenidoğan kusma durumları için önlük, sürekli zıbın degismeyeyim diye)
BuzluKahve Norveckizi Önlük hiç kullanmadım. Bodyleri de 0-3 ay alın. Çabuk büyüyor dense de ilk 1-2 ay mutlaka kullanılıyor.
Minnikkiz Norveckizi mama önlüğünü bilmem ama zıbınları yenidoğan alın bence banada çabuk büyür dediler 3 ay aldım genelde ama yenidoğan giydiriyorum 1 aylık olcaz az kaldı, yaz olduğu için uzun almıstım hepsini tulumlarımı giydiremicem muhtemelen
mimikkralicesi Norveckizi cogu kişi önlüğü önermemiş alma gerek yok demiş ama 2aylık bi anne olarak o önlükler çok işime yarıyor ben bol bol kullanıyorum cunku her emmesinde mama yemesinde illaki akıyor dışarı üstü ıslanması kirlenmesindense önlüğü değiştiriyorum bence al penye önlükten bahsediyorsun zten değilmi
Norveckizi Wanderlust merhaba Mama önlüğü değil Yeni doğacak bebeğim Kusacak filan ya sık sık bağlarım yenisini diye
Wanderlust Norveckizi anladim agiz mendili kullanabilirsiniz boyundan baglamali yerine. 10 zibin yeterli. Ancak yerinizde olsam 5 tanesini 0-3ay alirdim bebekler hemen buyuyor deseler de 0-3 ayliklari 0-3ay kullaniyorsunuz minicik doguyorlar ztn 3-6 baya buyuk gelir
dunyaharikasi Norveckizi ağız bezinden alın ebebek de 10 adet onlardan, onlar çift katlı. biz 4,5 aylığız onlarca önlük aldım hiç kullanmadım bu ağız bezleri çok rahat şuan elimde 50-60 tane vardır yıka yıka kullan çok rahat edersiniz. Bebeğim mama ile besleniyor mamasında boynunun altına koyarım terlerse sırtına koyarım yada ağzında salya akarsa da ağzını silerim yani tavsiyem alın mutlaka. Mama önlüklerini de ek gıda da kullanırsınız. Ayrıca zıbın bol bol alın terledikçe değiştireyim ve evde sadece zıbın ve bez durdunuz derseniz en az 10-15 adet alın ve bence büyük alın. 4,5 aylık bebeğime 6 aylık zıbın giydiremiyorum, 9 aylıkda rahat ediyor
Norveckizi Wanderlust aslında 0-3 ile 3-6 aylıkları üst üste koyup olctugumde yarım parmak farkettigini gördüm Yine de büyük mu olur bez zaten toplamaz mi 3-6 yi dersiniz
Norveckizi dunyaharikasi muslinleri diyorsunuz sanırım çift katlı deyince öyle anladım Penyeleri almayim madem
Norveckizi dunyaharikasi herkese göre değişiyor galiba bende büyük aldım Yukarıdaki arkadaşlar yenidoğan alin demis
dunyaharikasi Norveckizi müslinler terde çok başarılı ama çift kat pamuklu beyaz bezleri var onları daha çok kullanıyorum daha yumuşak geliyor bana
AkademiikAnne Norveckizi Ne yenidoğan nede 3-6 ay alın zıbınları, eğer bulabiliyorsanız 1-3 ay alın ama 10 tanenin hepsininde küçük olmasına gerek yok 5 tanesi küçük olsa yeter zaten
Cennet24 Norveckizi yakalık almışsınız heralde 10tane çok geldi bana ama biz ağız bezi vardı okadr ancak yetiyodu zibinda havalar sıcak sürekli değiştirirsiniz zibinlarda bişey olmaz çocuğu darlamasin bu sıcaklarda yeterli ikiside daha fazla almayın çok bile hatta
mimikkralicesi Norveckizi al canım kullanırsın agız mendili de bol al . Müslin örtü 3-4adet olsun oda çok işe yarıyor puset örtmede üst örtmede evde kullanımda . Zıbın yenidoğan olarak 5adet al 5adetde 3ay al daha sonra kilosuna göre hareket edersin
Cennet24 Norveckizi yeter canim çocuk sürekli buyucek eksik oldukça alırsınız yaz günü çamaşır makinesine atsan sersen hemen kuruyor zaten sıkıntı cekmezsin